Klacht POSTNL: waarom iets afleveren in de buurt dit vervolgens ophalen en bij een ander ophaalpunt brengen 12 km v

Remco

Klacht is pakket wordt bezorgd bij een ophaal punt in de buurt wat logisch is. vervolgens als je daar komt is het onvindbaar blijkt het weer opgehaald te zijn en op een locatie 12 km verder afgeleverd op een ophaalpunt. door spoed moest ik 2 uur eerder vrij nemen van mijn werk om het daar op te halen anders zou het nog wel een paar dagen duren voordat ik het had daar had ik geen vertrouwen in.

eventueel bezorgkosten terug en achterhalen wat hier de reden van is zit totaal geen logica als je kan lezen ziet staan op de doos waar het ophaal punt is dit vervolgens blind mee nemen en het dan 12 km verder weer af te leveren op een ophaalpunt laat ze de logica maar uitleggen p.s hoorde op dat punt dat er ook wel eens een pakketje was afgeleverd voor iemand in friesland??

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket op een verkeerde PostNL-locatie is afgeleverd Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat u hierdoor extra kosten heeft moeten maken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

In mijn systeem zie ik dat u hier inmiddels contact over heeft gehad met onze klantenservice. Naar aanleiding van dit contact is er een klacht geregistreerd. Deze klacht gebruiken wij om herhaling te voorkomen.

Wanneer een pakket op een verkeerde PostNL-locatie geleverd wordt, dan hebben wij de mogelijkheid om het pakket over te plaatsen naar de juiste PostNL-locatie. Omdat u er zelf voor heeft gekozen om het pakket op te halen bij de PostNL-locatie 12 km verderop, kan ik u helaas niet tegemoet komen in de kosten. Mijn oprechte excuses voor deze teleurstelling.

Remco
Een excuus oftewel bezorgkosten zelf betalen ondanks post nl een blunder heeft begaan willen ze de bezorgkosten niet teug betalen.sterker extra kosten bij gekomen 2 uur eerder weg van werk en reiskosten.maar dat is niet hun probleem. Oftewel een klacht ingediend waar ze eigenlijk geen boodschap aan hebben zeer triest en maar naar andere wijzen jammer dat dit gebeurd geen goed wordt over voor post.nl