Opgelost door POSTNL: Waarom is brief niet door gestuurd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 451028
Gebruiker
Amvac
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb vanuit Spanje brief verzonden op 18 mei 2020, deze ligt sinds 25 mei 2020 AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE.

De oplossing

Ik wil brief afgeleverd hebben op adres vermeld op brief

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een aangetekende brief die u vanuit Spanje naar Nederland heeft gestuurd. De brief is tot op heden niet bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is logisch dat u wilt dat de brief wordt afgeleverd. De bezorging bij een postbus verloopt net wat anders dan de bezorging op een regulier adres. Hierdoor geeft de status soms niet aan dat uw brief is bezorgd, terwijl dat in werkelijkheid wel het geval is. Voor de zekerheid kunt u contact opnemen met de geadresseerde om navraag te doen.

    Mocht de brief nog niet door de geadresseerde in ontvangst genomen zijn dan kunt u het beste contact opnemen met de Spaanse postorganisatie. U heeft een verzendovereenkomst met de betreffende organisatie. Zij kunnen u daarom verder helpen. Mogelijk kan deze organisatie een onderzoek naar uw brief instellen en, indien nodig, nemen zij naar aanleiding daarvan contact met ons op.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Amvac
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het vervelende is dat belasting geen antwoord geeft over ontvangen post. Ik ga er positief vanuit dat het ontvangen is. Zo niet, dan kan ik er niets aan dien
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen