Opgelost door POSTNL: Waarom is brief niet door gestuurd

content Opgelost
Amvac

Ik heb vanuit Spanje brief verzonden op 18 mei 2020, deze ligt sinds 25 mei 2020 AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE.

Ik wil brief afgeleverd hebben op adres vermeld op brief

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een aangetekende brief die u vanuit Spanje naar Nederland heeft gestuurd. De brief is tot op heden niet bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is logisch dat u wilt dat de brief wordt afgeleverd. De bezorging bij een postbus verloopt net wat anders dan de bezorging op een regulier adres. Hierdoor geeft de status soms niet aan dat uw brief is bezorgd, terwijl dat in werkelijkheid wel het geval is. Voor de zekerheid kunt u contact opnemen met de geadresseerde om navraag te doen.

Mocht de brief nog niet door de geadresseerde in ontvangst genomen zijn dan kunt u het beste contact opnemen met de Spaanse postorganisatie. U heeft een verzendovereenkomst met de betreffende organisatie. Zij kunnen u daarom verder helpen. Mogelijk kan deze organisatie een onderzoek naar uw brief instellen en, indien nodig, nemen zij naar aanleiding daarvan contact met ons op.

Amvac
Het vervelende is dat belasting geen antwoord geeft over ontvangen post. Ik ga er positief vanuit dat het ontvangen is. Zo niet, dan kan ik er niets aan dien