Klacht POSTNL: Waarom is het niet mogelijk om in ieder geval bij het retourcentrum in Den Haag te onderzoeken of mi
Details
De klacht
Zoekgeraakte zending.Hierover hebben we al gecorrespondeerd. Ik heb wel een verzendbewijs maar geen barcode helaas.
Er bleek niets mogelijk en ondanks aangetekend en verzekerd versturen, raak ik ruim 500 kwijt.
Maar waarom is het niet mogelijk om in ieder geval bij het retourcentrum in Den Haag te onderzoeken of mijn pakket (naar Zweden) daar ligt.
Ik heb bijvoorbeeld links boven mijn postcode en huisnummer vermeld.
Er wil toch wel iemand kijken of er een pakket ligt met mijn gegevens er op.
Inhoud is een professionele Canon lens.
De oplossing
Onderzoeken bij het retourcentrum in Den Haag of mijn pakket (naar Zweden) daar ligt.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.