Klacht POSTNL: Waarom is het niet mogelijk om in ieder geval bij het retourcentrum in Den Haag te onderzoeken of mi

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 300833
Gebruiker
GerardButer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zoekgeraakte zending.
Hierover hebben we al gecorrespondeerd. Ik heb wel een verzendbewijs maar geen barcode helaas.
Er bleek niets mogelijk en ondanks aangetekend en verzekerd versturen, raak ik ruim 500 kwijt.
Maar waarom is het niet mogelijk om in ieder geval bij het retourcentrum in Den Haag te onderzoeken of mijn pakket (naar Zweden) daar ligt.
Ik heb bijvoorbeeld links boven mijn postcode en huisnummer vermeld.
Er wil toch wel iemand kijken of er een pakket ligt met mijn gegevens er op.
Inhoud is een professionele Canon lens.

De oplossing

Onderzoeken bij het retourcentrum in Den Haag of mijn pakket (naar Zweden) daar ligt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Buter,

    Het is zeer spijtig dat u niet in het bezit bent van de barcode. Ik snap dat het ontzettend zuur is, maar zonder barcode is het niet mogelijk om een onderzoek te starten en het is dan tevens ook niet mogelijk om dit na te vragen bij een retour afdeling. Zoals eerder aangegeven kan u in deze kwestie verder niet meer van dienst zijn.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GerardButer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vriendelijk antwoord van PostNL maar geen hulp/oplossing helaas
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen