Klacht POSTNL: Waarom is mijn pakket retour gestuurd door Post.nl ?
Details
De klacht
Geachte ,Mijn pakket uit China van webshop Wish , met buitenlands track nr.RF339234676SG is door post.nl retour gestuurd zonder eerst met mij contact op te nemen !
Het probleem is nu dat door het aannemen van mijn pakket bij post.nl is de status van mijn pakket nu als bezorgd vermeld in de webwinkel en kan ik geen geld teruggave opeisen .
Waarom heeft post.nl niet even contact met mij opgenomen alvorens het pakket retour te sturen ?
Al mijn vorige bestellingen zijn steeds netjes aangekomen .
Mvg.
Chris V.
Prof.Nolenslaan 79
5142AG
Waalwijk (NL)
De oplossing
Zou Post.nl dit pakketje alsnog kunnen onderscheppen en toch nog aan mij willen bezorgen ?De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.