Opgelost door POSTNL: Waarom komt mijn pakje niet gewoon

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 360865
Gebruiker
Geïrriteerd
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakje wordt niet bezorgt wegens "geslotenverklaring". Wat is dat in vredes naam, en wat heeft het met mijn bestelling te maken.

De oplossing

Nu oplossen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Deze is niet geleverd bij de PostNL locatie op zaterdag vanwege een gesloten verklaring. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u wilt weten waarom uw pakket niet is geleverd afgelopen zaterdag. Ik zie dat het pakket rechtstreeks naar een PostNL locatie is verzonden. Deze locatie heeft op zaterdag een gesloten verklaring aangevraagd. Dat betekent dat er op die dag geen pakketten aan die locatie worden aangeboden. Vandaar dat uw pakket vanaf vandaag klaar ligt om opgehaald te worden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Geïrriteerd
Datum
Uiteindelijke oplossing Er is nu uitgelegd wat de term "geslotenverklaring" betekend. Dat wilde ik weten. Voor de toekomst kan dit ook beter gelijk met bestellen bekend zijn zodat men een andere beslissing kan nemen over waar het pakje bezorgd kan worden.
Status
opgelost
Beoordeling
content