Klacht POSTNL: Waarom krijg ik geen normaal bericht over t ophalen van een pakket.

Klachtnummer
# 405448
Gebruiker
Inpijn
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geachte
Ik heb een pakketje uit t buitenland besteld.
Nu zegt track & tracé dat t op t international mail center ligt ook staat er achter waiting for costumer pick up. Dit staat dr vanaf 19-11. Houd dit in dat ik t zelf moet ophalen zo ja waar dan..Geen Adres gegevens te vinden over t international mail center.
Heb al vaker pakketjes uit buitenland besteld maar nog nooit heb ik dit gezien.

Mvg manus

Gewenste oplossing

Graag zou ik willen weten wanneer t pakket bezorgd word of waar ik t kan ophalen voordat t terug gestuurd word

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Uw pakket zou in Nederland aangekomen zijn, maar is tot op heden niet door u ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de code van uw pakket te zien zal het pakket in Nederland als reguliere (brief)post verdergaan. Het is voor ons daarom niet mogelijk om te achterhalen waar uw pakket zich op dit moment bevindt. Indien u het pakket nog steeds niet ontvangen heeft raad ik u aan contact op te nemen met de afzender. De afzender kan u als klant een passende oplossing bieden. Daarnaast kan de afzender, conform voorwaarden, een onderzoek starten bij de postorganisatie in het land van herkomst.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen