Klacht POSTNL: Waarom staat mijn pakket al weken vast?

Eva Kos

Ik heb vanuit Griekenland een pakket naar Nederland gestuurd. Volgens Griekse post staat het pakket al weken vast in Den Haag. Griekse post kan niets voor mij doen en verwijst mij door naar Post.nl. Op geen enkele manier kan ik het pakket traceren. Ik wil telefonisch contact opnemen maar kan helaas niet vanuit het buitenland want is een 088 nummer (dus alleen te bellen vanaf NL telefoon).

Graag het pakket zsm bezorgen of toegeven dat het kwijt is en mij de gemaakte kosten (verzending en inhoud) vergoeden.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket dat u vanuit Griekenland naar Nederland heeft gestuurd. Uw pakket is tot op heden niet bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is logisch dat u wilt weten wat er aan de hand is. Ik heb de track en trace code nagetrokken in onze systemen, maar helaas zijn er (nog) geen gegevens over dit pakket bij ons bekend. Dat betekent dat de zending nog niet in Nederland is, nog niet door ons verwerkt is of niet traceerbaar is in Nederland. Ik wil u daarom vragen nog een aantal dagen geduld te hebben. Het is mogelijk dat een ander Nederlands postbedrijf de bezorging doet.

Mocht er over een paar dagen nog steeds niks bekend zijn via www.internationalparceltracking.com, dan adviseer ik u om opnieuw contact op te nemen met de postorganisatie waarmee u een verzendovereenkomst bent aangegaan. Zij zullen u conform voorwaarden met uw klacht moeten helpen.

Eva Kos
Niet opgelost. Pakket schijnt in Nederland te zijn.