Klacht POSTNL: Waarom wordt mijn pakket niet bezorgd?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555858
Gebruiker
MadHatter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket is volgens buitenlandse vervoerder blijven hangen in het Amsterdam International Mail center, dit echter al ruim 3 weken geleden.

303840711651

Delivered (8 Days)

China
4PX
Netherlands
2021-08-25 12:30AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Envoi remis

Destination
Origin - Tracking consuming: 283 ms
2021-08-25 12:30
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Envoi remis

2021-08-25 10:14
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Envoi en cours de distribution

2021-08-25 10:10
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Adresse incorrecte - envoi retenu

2021-08-25 10:10
Importation interrompue

2021-08-25 09:36
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Envoi transféré/redirigé sur demande du destinataire

2021-08-24 22:16
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Arrivée au centre de distribution

2021-08-24 22:15

De oplossing

Graag mijn pakketten bezorgen alstublieft !!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een te ontvangen zending uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als u het pakket nog niet in ontvangst heeft mogen nemen. Wegens enorme aanvoer van pakketten uit het buitenland duurt het momenteel iets langer dat een pakket wordt doorgestuurd dan dat u van ons gewend bent. Wij doen er alles aan om er voor te zorgen dat u zo spoedig mogelijk uw pakket kunt ontvangen. Ik wil u adviseren om de track trace pagina regelmatig te controleren. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MadHatter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er staat in het overzicht: Importation interrompue , oftwel Import onderbroken en ook : Adresse incorrecte - envoi retenu oftewel : Verkeerd adres - verzending vastgehouden Hierover wordt in de reactie van PostNL echter niets gezegd, dat levering momenteel langer duurt is begrijpelijk, maar import onderbroken, verkeerd adres, daar zal dan toch naar gekeken moeten worden??
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen