Klacht POSTNL: Waarom wordt mijn pakket niet bezorgd?

MadHatter

Pakket is volgens buitenlandse vervoerder blijven hangen in het Amsterdam International Mail center, dit echter al ruim 3 weken geleden.

303840711651

AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Adresse incorrecte - envoi retenu

2021-08-25 10:10
Importation interrompue

2021-08-25 09:36
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Envoi transféré/redirigé sur demande du destinataire

2021-08-24 22:16
AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, Arrivée au centre de distribution

2021-08-24 22:15

Graag mijn pakketten bezorgen alstublieft !!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een te ontvangen zending uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als u het pakket nog niet in ontvangst heeft mogen nemen. Wegens enorme aanvoer van pakketten uit het buitenland duurt het momenteel iets langer dat een pakket wordt doorgestuurd dan dat u van ons gewend bent. Wij doen er alles aan om er voor te zorgen dat u zo spoedig mogelijk uw pakket kunt ontvangen. Ik wil u adviseren om de track trace pagina regelmatig te controleren. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

MadHatter
Er staat in het overzicht: Importation interrompue , oftwel Import onderbroken en ook : Adresse incorrecte - envoi retenu oftewel : Verkeerd adres - verzending vastgehouden Hierover wordt in de reactie van PostNL echter niets gezegd, dat levering momenteel langer duurt is begrijpelijk, maar import onderbroken, verkeerd adres, daar zal dan toch naar gekeken moeten worden??