Klacht POSTNL: Waarom zeggen ze dat we niet thuis zijn

Klachtnummer
# 437329
Gebruiker
Boomklever55
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ook vanmiddag was ik zogenaamd niet thuis voor het 2 pakketje.

De oplossing

de pakjes bezorgen . We waren gewoon thuis.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld en geen berichten heeft achtergelaten. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er naar aanleiding van uw contact met onze klantenservice een klacht is aangemaakt. U zal hier geen verder bericht meer over ontvangen, maar dit is inmiddels verder opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die heeft dit besproken met de chauffeur om de bezorging zo spoedig mogelijk te verbeteren. Beide pakketten zijn momenteel beschikbaar op een PostNL punt. Vanaf de datum dat ze hier zijn afgeleverd heeft u 7 dagen de tijd om ze af te halen, voordat ze retour gaan. Ik heb niet de mogelijkheid om ze alsnog op uw adres af te laten leveren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen