Klacht POSTNL: Waarom zeggen ze dat we niet thuis zijn

Boomklever55

Ook vanmiddag was ik zogenaamd niet thuis voor het 2 pakketje.

de pakjes bezorgen . We waren gewoon thuis.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat de bezorger niet bij u heeft aangebeld en geen berichten heeft achtergelaten. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat er naar aanleiding van uw contact met onze klantenservice een klacht is aangemaakt. U zal hier geen verder bericht meer over ontvangen, maar dit is inmiddels verder opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die heeft dit besproken met de chauffeur om de bezorging zo spoedig mogelijk te verbeteren. Beide pakketten zijn momenteel beschikbaar op een PostNL punt. Vanaf de datum dat ze hier zijn afgeleverd heeft u 7 dagen de tijd om ze af te halen, voordat ze retour gaan. Ik heb niet de mogelijkheid om ze alsnog op uw adres af te laten leveren.