Opgelost door POSTNL: WAARSCHUWING ! Niet bij buren pakket afgeven, omdat we niet thuis zijn !! Toch gedaan !

Geduld111

Heb gewaarschuwd, dat we niet thuis zijn, dat buren niet betrouwbaar zijn, dus
ze willen het daar toch afgeven, als het pakket zoek is daardoor, stel ik post.n,
aansprakelijk, wordt geen oplossing gezocht !!

Dat we het zelf af kunnen halen, andere buren zijn met vakantie

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u niet wil dat uw pakket bij de buren wordt afgeleverd. Graag informeer ik u hierover.

Wij kunnen een pakket bij uw buren afleveren op het moment dat u de eerste of tweede keer niet thuis bent. De meeste ontvangers geven aan dit prettig te vinden, omdat dit een bezoek aan het postkantoor scheelt. Uiteindelijk is het de afzender die bepaalt of een zending wel of niet bij de buren mag worden bezorgd. Als u afspreekt dat een pakket aangetekend naar u wordt verstuurd, dan bezorgen we deze nooit bij de buren.

Mijn advies aan u is om dit in de toekomst vooraf te bespreken met de afzender, zodat we rekening kunnen houden met uw wensen.

Geduld111
Binnen een korte tijd , voordat w weg waren was het pakket bezorgd, alles is daardoor goedgekomen !!