Klacht POSTNL: Waarschuwing postnl verzekerd zigzelf.

Klachtnummer
# 150822
Gebruiker
Veenman
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Postnl probeert onder schade uit te komen.

Pakket verzekerd verstuurd.
1,5 maand bezig met deborah van mourik.

Word door deze mevr verteld dat post nl zelf zij verzekering dekt.

Het is teveel om hier allemaal te vertellen maar wij zetten alle brieven morgen op facebook.

Link volgd

De oplossing

Schade uitbetaling

6 reacties

  1. Auteur
    Veenman
    Datum
    Verdere info.
    Pakket op 1 december verzekerd verstuurd.
    Op 6 december gemelt dat geadresseerde pakketje leeg heefd ontvangen.er waren steentjes in gedaan.
    Heel lang op antword van deborah van mourik moeten wachten.
    Wij hebben alle fotos van pakketje naar deborah van mourik verstuurd.
    Toen hebben we weer 3 weken moeten wachten op antword van mevr van mourik.
    Deborah van mourik haar antword was steeds dat het bij de schade afdeling lag en dat we nog even geduld moesten hebben.

  2. Auteur
    Veenman
    Datum
    Wij laten vrijdag alle brieven die wij naar deborah van mourik hebben verstuurd op facebook zetten.
    Dan is iedereen gewaarschuwd.
    Over verzekerd versturen via postnl.
  3. Auteur
    Veenman
    Datum
    Postnl heefd nog niet eens contact op genomen met geadresseerde.

    Om te vragen hoe of het pakketje ontvangen is.
  4. Auteur
    Veenman
    Datum
    Postnl heefd nog niet eens contact op genomen met geadresseerde.

    Om te vragen hoe of het pakketje ontvangen is.
  5. Auteur
    Veenman
    Datum
    Postnl heefd nog niet eens contact op genomen met geadresseerde.

    Om te vragen hoe of het pakketje ontvangen is.
  6. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Veenman,

    Uit uw bericht begrijp ik dat de ontvanger uw pakketje leeg heeft ontvangen. Ontzettend naar, ik kan me goed voorstellen dat u dit vervelend vindt, mijn excuses voor het ongemak!

    Ik heb het onderzoek er voor u bij gezocht en ik zie dat er helaas geen schadevergoeding aangeboden kan worden. Dit omdat er niet aangetoond kan worden dat de inhoud vermist is geraakt in het proces van PostNL en een schade vergoeding kan alleen aangeboden worden op basis van bewijzen. Ik snap dat dit ontzettend vervelend voor u moet zijn, maar ik kan de uitslag van het onderzoek helaas niet veranderen. Mocht u het niet eens zijn met de uitslag van het onderzoek, dan kun u zich richten tot de Geschillencommissie.

    Ik ga er van uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,
    Sarah
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen