Klacht POSTNL: Waarschuwing postnl verzekerd zigzelf.

Veenman

Postnl probeert onder schade uit te komen.

Pakket verzekerd verstuurd.
1,5 maand bezig met deborah van mourik.

Word door deze mevr verteld dat post nl zelf zij verzekering dekt.

Het is teveel om hier allemaal te vertellen maar wij zetten alle brieven morgen op facebook.

Link volgd

Schade uitbetaling

Verdere info.
    Pakket op 1 december verzekerd verstuurd.
    Op 6 december gemelt dat geadresseerde pakketje leeg heefd ontvangen.er waren steentjes in gedaan.
    Heel lang op antword van deborah van mourik moeten wachten.
    Wij hebben alle fotos van pakketje naar deborah van mourik verstuurd.
    Toen hebben we weer 3 weken moeten wachten op antword van mevr van mourik.
    Deborah van mourik haar antword was steeds dat het bij de schade afdeling lag en dat we nog even geduld moesten hebben.

Veenman
    Wij laten vrijdag alle brieven die wij naar deborah van mourik hebben verstuurd op facebook zetten.
    Dan is iedereen gewaarschuwd.
    Over verzekerd versturen via postnl.

Geachte heer Veenman,

Uit uw bericht begrijp ik dat de ontvanger uw pakketje leeg heeft ontvangen. Ontzettend naar, ik kan me goed voorstellen dat u dit vervelend vindt, mijn excuses voor het ongemak!

Ik heb het onderzoek er voor u bij gezocht en ik zie dat er helaas geen schadevergoeding aangeboden kan worden. Dit omdat er niet aangetoond kan worden dat de inhoud vermist is geraakt in het proces van PostNL en een schade vergoeding kan alleen aangeboden worden op basis van bewijzen. Ik snap dat dit ontzettend vervelend voor u moet zijn, maar ik kan de uitslag van het onderzoek helaas niet veranderen. Mocht u het niet eens zijn met de uitslag van het onderzoek, dan kun u zich richten tot de Geschillencommissie.

Ik ga er van uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

Sarah
    PostNL