Klacht POSTNL: Waarvoor heb ikPortokosten gemaakt.

Klachtnummer
# 163449
Gebruiker
Gerrit
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb eenbericht ontvangen van post.nl ik zou te weinig porto geplakt hebben..
Er word beweerd dat ikkan zien waar het over gaat.
Dat lukt me echt niet, ik heb de betaalcode en postcode meerdere keren ingevuld.
Wat ik ook probeer ik krijg niets te zien.
Ik heb geen idee wat ik fout doe, waar het over gaat.

De oplossing

Geef gewoon uitleg wat ik misschien niet goed doe,

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Van Norel,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u problemen heeft met het opvragen van informatie over een betaalverzoek voor portokosten.

    Uw code heb ik gecontroleerd, deze is verkeerd overgenomen van uw betaalkaart. Uw juiste betaalcode is Z01.160315.007459. Hiermee kunt u terecht op postnl.nl/betalen.

    Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over onze een van onze diensten, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Sven
    PostNL
  2. Auteur
    Gerrit
    Datum
    Waardeloos gedoe
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen