Klacht POSTNL: Wacht 3,5 week op bezorging van pakket met status 'bezorgtijd onbekend'

everhardvg

Pakketje is 3,5 week geleden verstuurd. Tot op heden niet ontvangen. 1 dag na het bestellen kreeg ik een TT, deze versprong van 'vanmiddag tussen 15:00 en 18:00' naar 'bezorgtijd onbekend'. Volgens de afzender die inmiddels net als mij al 5 keer contact heeft gezocht is er een onderzoek gestart. Wat de status van het onderzoek is is mij tot op heden een raadsel. Wanneer je een klacht indient (nadat je circa 30 a 45 min in de wacht hebt gestaan) krijg je te horen dat het onderzoek 9 werkdagen duurt (inmiddels ruim een week overschreden). Verder is er geen informatie, kan er geen contact worden gezocht met het onderzoeksteam en krijg je dus kortweg geen antwoord op je vraag.

Zo snel mogelijk duidelijkheid over het 'onderzoek' en wanneer het pakket bezorgd wordt.

Nog geen reactie

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket verwachtte maar niet heeft ontvangen. U geeft aan het onderzoek, wat de afzender van uw pakket bij ons heeft gestart, te lang duurt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Onze excuses dat uw zending niet is bezorgd. Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt over dit pakket. Volgens mijn gegevens is de afzender inmiddels op de hoogte gebracht van de uitkomst van het onderzoek. Ik wil u daarom adviseren hierover contact op te nemen met de afzender.