Klacht POSTNL: Wacht al een hele week op mijn Postpakket uit Duitsland !

Klachtnummer
# 31174
Gebruiker
peterpiep0746
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vrijdagmiddag een mail gehad van PosNL, dat ze het pakket vrijdag 2 augustus 2013 zouden bezorgen tussen 16.00 - 19.00 uur ! Niet dus nog steeds niets gezien en voor niets thuisgebleven ! Geen telefoon of mailtje gehad dat ze later zullen bezorgen of iets dergelijks ! Vindt zoiets niet correct ! Posnl.referentienr. is : 2625408739

De oplossing

Het is nu maandag de 5 augustus 2013 en heb nog steeds niets ontvangen of wat gehoord van de bezorgdienst PostNL ! Vindt dit ongehoord ! De klanten weten nu niet waar ze aan toe zijn en hoe ze verder moeten handelen ! Geen info telfoonnr. bekend !
Wil gewoon een nette bezorging of mijn geld terug ! Met vriendelijke groet, Peter Pieplenbosch

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Pieplenbosch,Hartelijk dank voor uw reactie. Helaas kan ik zonder een barcode van uw zending niet voor u nakijken. Graag zou ik deze van u ontvangen.Met vriendelijke groet,Iteke
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen