Opgelost door POSTNL: Wacht al een week op mijn pakket

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 335403
Gebruiker
Bakkertje32
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wacht nu al een week op mijn pakket, staat al een week dat ie in vereachting is bij jullie, zijn jullie hem kwijt ? Hoop ik niet voor jullie.

De oplossing

Hoe ik geholpen wil worden ? Nou, bezorg mijn pakket of zoek hem op.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Bakker,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid over de status van de zending is ontstaan. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Afgelopen dagen is er extra veel online besteld. Voor een klein deel van de pakketten verwachten we een vertraging.

    Uit onze gegevens blijkt dat de zending nadat wij uw bericht hebben ontvangen, alsnog op 1 december 2018 is afgeleverd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bakkertje32
Datum
Uiteindelijke oplossing
De volgende dag had ik dan eindelijk mijn pakket na een week wachten ✌🏼
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen