Klacht POSTNL: Wacht al meer als een week op afdeling IMEC.

Ender#24

Wacht al meer dan een week op pakket van afdeling IMEC. zending staat nogsteeds op "Bezorgtijd nog onbekend". vorige keer duurde het nog geen dag om het op te sturen, toen kwam het pakket wel gewoon op de orginele ingeschatte tijd aan. waarom duurt deze nou zo lang? zijn jullie het kwijtgeraakt en durven het niet te zeggen?

Stuur mijn pakket op of laat weten Waarom ik al meer als een week wacht ondertussen.

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket uit het buitenland niet afgeleverd is. Ik kan me voorstellen dat u wilt weten waar het pakket zich bevindt en wanneer u hem zult ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde informatie heb ik gezocht in ons Track & Trace systeem. Het pakket is wel bekend in ons systeem maar is nog niet verwerkt/gesorteerd. Ik kan niet inschatten wanneer het pakket afgeleverd zal worden, mijn excuses. Op dit moment is het heel druk, zowel bij het Internationale sorteercentrum als bij onze distributielocaties in het land. Helaas kan dit betekenen dat uw zending later bezorgd wordt dan u van ons gewend bent.

Ik raad u aan de status te volgen via Track & Trace. Zodra er een update verschijnt dat het pakket bij PostNL is, gesorteerd wordt en wanneer er vermeld wordt dat de bezorger onderweg is kunt u het pakket die dag verwachten.

Ender#24