Klacht POSTNL: Wacht al meer dan een maand op bezorging pakketje PostNL, blijkt het zoek te zijn!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 456148
Gebruiker
D Camkiran
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Internationale bestelling, ali, ligt als sinds 14 mei, nadat inklaringsproces op 18 mei is afgerond, bij de douane of weet ik veel waar. Sinds 10 mei is t pakketje aangemeld bij DHL. In het systeem van DHL staat dat ze t pakketje verwachten. Sinds 10 mei dus.
PostNL gebeld, 2x , 2x abrupt beeindigd. Ze kunnen niets vinden. Zij zijn toch de partij die de inklaring regelt of niet??

Gewenste oplossing

Uitzoeken waar mijn pakket ligt en zsm bezorgen!!!
Geboden oplossing
Indien het klopt dat PostNL het inklaringsproces verzorgt in Nederland, dan moet het pakket toch bekend zijn in het systeem van PostNL??
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u op een pakket uit het buitenland wacht. Ik kan me voorstellen dat u wilt weten wanneer u de zending kunt verwachten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de door u meegestuurde informatie heb ik gezocht in ons Track & Trace systeem. Tot mijn spijt kan ik geen enkele informatie over uw pakket vinden. Dit betekent dat de zending niet bij ons binnen is gekomen. Ik zou u heel graag verder willen helpen, maar kan u hierover helaas geen aanvullende informatie geven omdat de zending bij ons niet bekend is.

    Indien de levering van uw pakket te lang op zich laat wachten dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender. De verzender heeft een vervoersovereenkomst met de verzendende postdienst in het land van verzending en kan daar eventueel een onderzoek laten opstarten om de situatie verder te laten onderzoeken. Als geadresseerde heeft u een overeenkomst met de afzender over de levering van uw aankoop, u heeft de afzender betaald. Hij of zij kan u verder helpen met een oplossing. Ik hoop uiteraard dat u het pakket alsnog snel in ontvangst kunt nemen of dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen