Klacht POSTNL: Wacht op pakket

Klachtnummer
# 517631
Gebruiker
Sassie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket blijft staan in bezorgtijden niet bekend!

De oplossing

Dat er uitgezocht word waar m’n pakket is

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van een door u verwacht pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    U geeft aan dat de bezorgtijd van het pakket enige tijd onbekend is geweest. Dit gebeurt als de bezorging van uw pakket meerdere dagen achterelkaar vertraging heeft opgelopen. U ziet dan pas een nieuw bezorgmoment op het moment dat het pakket gesorteerd is. Vanwege de huidige drukte bij PostNL kan het soms wat langer duren totdat u een actueel bezorgmoment ziet. Mijn excuses voor het ongemak. Uw pakket is inmiddels bezorgd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen