Opgelost door POSTNL: Wacht reeds 8 dagen op bericht.

angry Opgelost
Huub

Het niet bezorgen / zoek maken van mijn pakket

Zorgen dat de fout “boven water komt” en dat ze hun fout erkennen waardoor ik kompensatie aan kan vragen.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdige bezorging op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat deze situatie erg vervelend voor u is. Mijn excuses hiervoor.
    Wij streven ernaar om alle zendingen binnen de verwachte tijd te bezorgen. We kunnen dit echter niet garanderen, daar de pakketbezorger ook afhankelijk is van de dagelijkse planning en eventuele vertragingen in de route. Volgens mijn systeemgegevens van de zending met barcode 3SCBLU8830822, is de zending inmiddels afgehaald van het postkantoor.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Huub
Het pakket was na uitvoerig onderzoek van de afzender reeds op het ophaalpunt afgeleverd. Hier heb ik GEEN bericht van ontvangen. Ik vind dit een slechte service van Postnl. Eerst mijn pakket zoek maken en daarna geen melding afgeven dat het pakket reeds terecht is en afgeleverd.