Klacht POSTNL: Wachten op levering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 104767
Gebruiker
Piet
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Wij wachten al vanaf 1 april op een levering van PostNL Extra@home. Er zou woensdag een TV van de firma Redcoon worden geleverd maar we zijn nu 5 dagen en 2 verlofdagen verder verder maar er is nog niets geleverd. We krijgen iedere dag een SMS met de mededeling dat de TV geleverd word maar we zitten iedere dag voor niets te wachten.
We worden terug gebeld zeggen ze maar je hoort niets. Afgelopen vrijdag kwam er een levering van Wehkamp ook door PostNL Extra@home en die heren wisten mij lachend te vertellen dat de TV er nog stond en we beter maar contact op konden nemen met de klantenservice want de TV was weer niet onderweg. Terwijl we wel SMSjes ontvingen met de mededeling dat de levering weer onderweg was. Volgens dezelfde heren stonden er 2 TV's voor ons klaar en ze zeiden jammer dat wij de TV niet konden meenemen want dan was er eentje voor hun zelf geweest omdat er op de bon maar 1 tv vermeld stond. Mijn vermoeden is dat de TV gestolen is.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk leveren!!!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Brandsen,Wat vervelend dat u nog steeds uw zending niet binnen heeft. Ik begrijp uw frustratie. Extra @ Home is een andere tak van ons bezorgbedrijf, zij hebben een eigen klantenservice. Helaas kan ik daarom niks voor u betekenen. Momenteel is er veel drukte bij Extra @ Home.
    Ik adviseer u contact op te nemen met Extra @ Home, zij zijn te bereiken op het volgende telefoonnummer: 088-2363775. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
    Marijke Popma
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    Piet
    Datum
    Mijn vermoeden was juist, de TV is gestolen ik heb mijn bestelling geannuleerd. En de TV elders gekocht.
  3. Auteur
    Piet
    Datum
    Duurt lang voordat je reactie krijgt.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen