Klacht POSTNL: Wachten op levering
Details
Klacht
Wij wachten al vanaf 1 april op een levering van PostNL Extra@home. Er zou woensdag een TV van de firma Redcoon worden geleverd maar we zijn nu 5 dagen en 2 verlofdagen verder verder maar er is nog niets geleverd. We krijgen iedere dag een SMS met de mededeling dat de TV geleverd word maar we zitten iedere dag voor niets te wachten.We worden terug gebeld zeggen ze maar je hoort niets. Afgelopen vrijdag kwam er een levering van Wehkamp ook door PostNL Extra@home en die heren wisten mij lachend te vertellen dat de TV er nog stond en we beter maar contact op konden nemen met de klantenservice want de TV was weer niet onderweg. Terwijl we wel SMSjes ontvingen met de mededeling dat de levering weer onderweg was. Volgens dezelfde heren stonden er 2 TV's voor ons klaar en ze zeiden jammer dat wij de TV niet konden meenemen want dan was er eentje voor hun zelf geweest omdat er op de bon maar 1 tv vermeld stond. Mijn vermoeden is dat de TV gestolen is.
Gewenste oplossing
Zo snel mogelijk leveren!!!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.