Klacht POSTNL: wachten voor een pakket dat niet eens langskwam

Klachtnummer
# 376037
Gebruiker
Emir
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag kreeg ik een berichtje te horen dat ik mijn pakket binnen de 10 uur and 12 uur s'ochtends zou krijgen, er werd niet gebeld, of aangeklopt, en rond half 2 kreeg ik een berichtje waarin heet stond dat de postbezorger mij gemist heeft, wat niet klopt, want ik zat namelijk thuis aan het wachten voor de pakket, en kreeg te horen dat ik maandag het kan ophalen, jammer, want dit is niet namelijk het eerste keer dat er werd gelogen over dit.

De oplossing

Afvragen of mijn pakket toch vandaag zou kunnen afgeleverd worden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - de 3S-code van het pakket
    - Uw mailadres
    - Heeft u ook geen KG-brief ontvangen?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?