Klacht POSTNL: wachten voor een pakket dat niet eens langskwam

Emir

Vandaag kreeg ik een berichtje te horen dat ik mijn pakket binnen de 10 uur and 12 uur s'ochtends zou krijgen, er werd niet gebeld, of aangeklopt, en rond half 2 kreeg ik een berichtje waarin heet stond dat de postbezorger mij gemist heeft, wat niet klopt, want ik zat namelijk thuis aan het wachten voor de pakket, en kreeg te horen dat ik maandag het kan ophalen, jammer, want dit is niet namelijk het eerste keer dat er werd gelogen over dit.

Afvragen of mijn pakket toch vandaag zou kunnen afgeleverd worden

- de 3S-code van het pakket
    - Uw mailadres
    - Heeft u ook geen KG-brief ontvangen?