Klacht POSTNL: Wachten voor niks!

Cynnthxo

Vandaag zou ik een pakket krijgen. Alleen al de tijd waarop je wacht is al belachelijk groot!
Maar dan zit je de hele zaterdag te wachten dit is al een paar keer met pakketten gebeurd!

En dan komt er gewoon niemand dan kijk je op de app en staat er dat ze je hebben gemist! Wat een onzin zit al de hele dag binnen. Is het dan echr mogelijk voor de koeriers om dit te flikken aan jullie klanten

Ik verwacht een antwoord!

3SMYPA968225809

Dat het pakketje alsnog vandaag wordt geleverd en anders een gratis levering in de avond! Laat tenslotte me pakketjes niet voor niks op zaterdagen leveren ivm werk!

Geachte heer, mevrouw Schenk,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat de bezorger u gemist zou hebben volgens de app terwijl u de hele dag thuis was. Ik begrijp dat u hier teleurgesteld en boos over bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde Track&Trace code heb ik gezien dat u reeds via een ander kanaal contact met onze klantenservice heeft opgenomen. De manager van de verantwoordelijke bezorger is op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik zie dat u het pakket op maandag 1 oktober in de avond in ontvangst heeft kunnen nemen, spijtig genoeg kan ik de kosten voor levering in de avond niet vergoeden. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.