Opgelost door POSTNL: Wachtend op een pakket maar niks

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 501518
Gebruiker
Marel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wacht op een pakket uit het buitenland sint is al geweest en dus maar voor kerst maar nog steeds niks, terwijl barcode aangeeft dat het pakket verwerkt is in het land van bestemming, wat kan ik doen!?

De oplossing

Wil graag mijn bestelde en betaalde item ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u de zending graag sneller had ontvangen. Ik heb even gekeken en zie dat de zending gister avond bij ons binnen is gekomen. Hierdoor kan de zending pas vandaag bezorgd worden. Het is op het moment met de bezorger onderweg.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Superfijn dat mijn probleem opgelost is, bedankt voor het genomen moeite, dank u wel..!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen