Opgelost door POSTNL: Wachtend op een pakket maar niks

Marel

Ik wacht op een pakket uit het buitenland sint is al geweest en dus maar voor kerst maar nog steeds niks, terwijl barcode aangeeft dat het pakket verwerkt is in het land van bestemming, wat kan ik doen!?

Wil graag mijn bestelde en betaalde item ontvangen

Ik snap inderdaad dat u de zending graag sneller had ontvangen. Ik heb even gekeken en zie dat de zending gister avond bij ons binnen is gekomen. Hierdoor kan de zending pas vandaag bezorgd worden. Het is op het moment met de bezorger onderweg.

Marel
Superfijn dat mijn probleem opgelost is, bedankt voor het genomen moeite, dank u wel..!