Klacht POSTNL: Wachttijd bezorging 3 weken

Klachtnummer
# 411731
Gebruiker
Frans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakket zou verzonden worden naar een postbusadres teleportboulevard 1000pba.
Ik heb een bericht gehad van mediamarkt dat het 5 december verstuurd zou zijn. Ik heb nooit een ophaalcode voor het teleportadres gekregen.
Inmiddels na 3 weken en 6 telefoontjes naar zowel post.nl en mediamarkt heb ik nog steeds geen bestelling binnen van 2770 euro!!!. Post.nl zou het onderzoeken maar vandaag is nog niets bekend. Geen enkele klantenservice kan mij verder helpen en ik ben het inmiddels meer dan zat want Kerstmis is er en verwacht julliepost.nl weer met berichtjes komen dat door drukte de bezorgdheid langer zal zijn. Ik wacht al 3 weken en krijg geen enkel teken dat jullie voorrang verlenen aan dit soort zaken.

De oplossing

Vaart erachter zetten en beter communiceren.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    U geeft aan dat uw pakket naar uw postbusadres verzonden is. Alle vragen over pakketten naar een postbusadres, moeten beantwoord worden door onze zakelijke klantenservice. Onze zakelijke klantenservice maakt geen gebruik van dit klachtenforum. Ik raad u daarom aan om hierover contact op te nemen met onze zakelijke klantenservice, via: https://www.postnl.nl/klantenservice/zakelijk

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?