Klacht POSTNL: Wanneer komt mijn pakket binnen? Geef duidelijkheid

PostNL

Wacht al meer dan een week op een brievenbuspakketje. Volgens de track&trace zou het al 3x bezorg moeten zijn, maar is duidelijk niet gebeurd. Elke keer wordt of het bezorgmoment verplaats of komt op onbekend te staan. Het pakket is al lang binnen bij PostNL dus waarom moet dit zo lang duren. Wanneer krijg ik mijn pakket? Krijg ik het überhaupt nog wel?
Heb al meerdere malen op verschillende manieren contact opgenomen met PostNL, maar zonder resultaat

Dat hun hun zaken is gaan regelen en mensen gewoon hun post bezorgen. Zou niet hee moeilijk moeten zijn toch?!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw brievenbuspakketje. Deze is al enige tijd onderweg en u wilt graag weten wanneer u het kunt verwachten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u graag zo snel mogelijk uw pakket wilt ontvangen, echter is het momenteel extreem druk door de vele online bestellingen. We doen uiteraard onze uiterste best om alles zo snel mogelijk bij de ontvangers te krijgen, maar het kan gebeuren dat het langer onderweg is dan dat u van ons gewend bent.

Volgens mijn informatie is er gister nog een scan gemaakt, dus ik verwacht dat het in de loop van komende dagen alsnog bezorgd wordt. Duurt het toch te lang, neem dan contact op met de afzender. Die kan dit bij ons melden e voor u een passende oplossing zoeken.