Klacht POSTNL: Wanneer word mijn pakket eens bezorgt?

Klachtnummer
# 541348
Gebruiker
Pinklady1980
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wacht nu al bijna een dikke week op mijn pakket en nog steeds krijg ik in de app alleen maar de melding bezorg tijd niet bekend . Terwijl er van de week stond dat de chauffeur de tijd niet gehaald had. Ik zie hier elke dag de postbezorger pakketjes brengen na de buren maar steeds zit mijn pakket er niet bij. Dit is super frusterend . Ik snap dat er 1 a 2 dagen vertraging is maar bijna een week vind ik wel erg lang . Normaal gesproken heb ik pakketjes in een paar dagen al in huis. Erg jammer dit.

De oplossing

Uitzoeken waar mijn pakket is. En wanneer het geleverd word. En de app up to date houd

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. 

    Ik zie dat de zending inmiddels uw adres bereikt heeft, dat is fijn om te zien. Mijn excuus dat het er langer over gedaan heeft dan gebruikelijk.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. 

    Met vriendelijke groet, 
    PostNL Klantenservice 

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen