Klacht POSTNL: Wanneer word mijn pakket eens bezorgt?

Pinklady1980

Ik wacht nu al bijna een dikke week op mijn pakket en nog steeds krijg ik in de app alleen maar de melding bezorg tijd niet bekend . Terwijl er van de week stond dat de chauffeur de tijd niet gehaald had. Ik zie hier elke dag de postbezorger pakketjes brengen na de buren maar steeds zit mijn pakket er niet bij. Dit is super frusterend . Ik snap dat er 1 a 2 dagen vertraging is maar bijna een week vind ik wel erg lang . Normaal gesproken heb ik pakketjes in een paar dagen al in huis. Erg jammer dit.

Uitzoeken waar mijn pakket is. En wanneer het geleverd word. En de app up to date houd

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat de zending inmiddels uw adres bereikt heeft, dat is fijn om te zien. Mijn excuus dat het er langer over gedaan heeft dan gebruikelijk.

PostNL Klantenservice