Klacht POSTNL: Wanneer wordt mijn pakket eens bezorgd?

J.E

Volgens track LT024752203NL ligt het pakket al dagen stil in Nederland.
The item has been processed in the country of destination, NETHERLANDS.
Droevig gesteld bij kpn en corona mededeling staat er buiten en geen excuus, voor de corona crisis zelfde problemen.
Het tracking info is al slecht gesteld bij post nl je krijgt wel verschillende soorten websites van post nl voor track info een warboel is het met geen duidelijkheid

Graag weten waar mijn pakket is en wanneer het wordt bezorgd via tracking info

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het Buitenland nog niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat wij dit pakket uit het Buitenland verwachten, maar nog niet hebben ontvangen. Zodra wij het pakket ontvangen en verwerkt hebben, dan kunt u het pakket volgen via: www.internationalparceltracking.com