Klacht POSTNL: Wanneer wordt mijn pakket LB094029500SG vrijgegeven bij de douane?

Jem3

Ik heb een pakket met nummer LB094029500SG
Deze zit al dagen vast bij de douane. Wanneer wordt deze vrijgegeven? Zit niks geks of duurs in.....

Nakijken wat er aan de hand is.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van een pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket tot op heden niet hebt ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u zich zorgen maakt. Graag informeer ik u over de status. Op dit moment lijkt het pakket nog bij de Douane te liggen. PostNL heeft geen enkele invloed op de Douane en we zullen moeten wachten totdat zij het pakket aan ons aanleveren. Zodra het is vrijgegeven, zal uw pakket binnen 5 werkdagen worden afgeleverd.