Klacht POSTNL: Wanprestatie, valsheid in geschrifte?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 418556
Gebruiker
Cuby
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op zaterdag 18 januari is de bezorging vertraagd, op maandag 30 januari ben ik zogenaamd niet thuis, op dinsdag 21 januari is het pakketje zogenaamd bezorgd. Alleen niet bij mij of 1 vd buren. Klachten via chatprogramma is een kansloze missie evenals telefonisch contact met de (toch niet zo fantastisch nl sprekende medewerkers) klantenservice evenzo. En waag het niet toch boos te worden... Messenger berichten en tweets blijven onbeantwoord. Nu al ruim 25 minuten in de wacht op een nieuw telefoonnummer.

De oplossing

Daar verwacht ik helemaal niets van. Als je zoveel moeite doet om niet je verantwoordelijkheid te nemen, niet bereikbaar bent, denk ik niet dat excuses, sorry of verbeteren vd dienstverlening er in zit.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket en het in contact kunnen komen met de klantenservice. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat de bezorging van uw pakket niet naar behoren verlopen is. Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat u op dinsdag 21 januari alsnog in contact bent gekomen met een telefoniste. De betreffende telefoniste heeft uw klacht genoteerd en doorgezet naar de leidinggevende van de chauffeur. De klacht is reeds intern afgehandeld. U mag naar aanleiding van de klacht verbetering van de dienstverlening verwachten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cuby
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. op onverklaarbare wijze werd een dag later het pakketje wel juist aangeboden. Eerder liet het bedrijf weten dat de bezorger was aangesproken. Het feit dat het bedrijf niet reageert op berichten (Messenger, twitter) en gewoon doet alsof de neus bloedt, blijft buiten de scope van de reactie. Nogmaals, geen knip voor de neus waard, onbetrouwbaar en rijp voor sluiting. dat kunnen anderen beter.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen