Klacht POSTNL: Wat een baggerservice van PostNL pakketje nog steeds niet bezorgd 😡🤬

Klachtnummer
# 336324
Gebruiker
Ikbenpien
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na een week nog steeds geen pakketje bezorgd. Service is zwaar onder de maat. Geen concreet antwoord te krijgen van die lui.

De oplossing

Dat ik als klant serieus word genomen. Dat ze actief gaan kijken waar mijn pakketje is. Later bestelde pakketjes komen wel aan. Ze pakken het heel onprofessioneel aan. Erg jammer

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw, heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet tijdig bezorgde zending op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag de volgende informatie:

    -De trackingcode van het betreffende pakket

    Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?