Opgelost door POSTNL: Wat gebeurd er met mijn pakket?

content Opgelost
Pakket123

Ik heb laatst een bestelling uit china geplaatst die via singapore post naar postnl word verzonden maar nu vind ik het vreemd dat op https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/3SRETA%206096%20385/NL/9089BA Staat dat op 31 maart dat de zending wordt bezorgd op PostNL-locatie, maar 4 minuten later op 31 maart staat “Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces” volgens mij klopt deze volgorde niet en ik zou graag horen wat er nou op dit moment met mijn pakket gebeurd. En ook zou in graag willen weten waar mijn pakket afgeleverd zal worden, op het oorspronkelijke bezorgaddress of op de afhaallocatie, beide vind ik prima maar ik heb nu geen idee waar ik het moet verwachten.

Informatie over wat er met nu mijn pakket gebeurd/waar het is en waar het zal worden bezorgd.

Geachte heer Deelstra,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending uit het buitenland nog niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit vragen bij u oproept. Graag informeer ik u over de huidige status.

Ik zie dat er op 31 maart een bericht van aankomst naar u is toegestuurd. Dit is een brief waarin wij vragen om meer informatie over uw pakket omdat de waarde en/of de inhoud niet direct te lezen of te herleiden was. U hoeft echter niet te wachten totdat u deze ontvangt via de post, maar ik raad u aan om deze online in te vullen via: www.postnl.nl/bva om zo het proces wat te versnellen.

Thera
    PostNL

Pakket123
Goed ik snap het nu pakket is aangekomen