Klacht POSTNL: Wat is de status van mijn USPS pakketje

Gaudi

Mijn paKket is vanuit Amerika door USPS gestuurd. Volgens tracking CM289340445US is pakket op 16 December in Amsterdam aangekomen. Vervolgens is het stil. Wat is de status van het pakketje?

Zorgen dat het pakketje uiterlijk 24 December afgeleverd gaat worden

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas zijn er geen gegevens bekend bij PostNL over betreffende zending.
    Ik wil u daarom vriendelijk verzoeken contact op te nemen met de afzender. Deze kan eventueel een navraag starten via de postdienst in het land van herkomst. Enkel de afzender kan een navraag laten starten.

Desalniettemin begrijp ik dat de situatie erg vervelend is voor u.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Gaudi
Ik heb contact gehad met de afzender van het pakketje. Zij hebben kontakt opgenomen met USPS. USPS zegt dat het pakketje overgedragen is aan PostNL. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Ik zou graag dat iemand van PostNL hier achteraan gaat en zorgt dat het pakketje maandag binnen is op het afleveradres. Bij voorbaat dank.