Klacht POSTNL: We hebben je gemist kaartje, terwijl je thuis bent.

C. Bogaard

We hebben je gemist kaartje in de brievenbus krijgen terwijl je thuis zit te wachten op je pakketje. Ik had graag mijn enveloppen willen gaan schrijven, aangezien ik hoog zwanger ben......

En het leuke nog is dat de buren ook gewoon thuis zijn? De deurbel werkt ook gewoon trouwens.

Als de postbezorgers/ pakketbezorgers eerst aanbellen voordat ze gelijk maar een conclusie trekken dat je er niet bent.

Ik snap inderdaad dat u flink baalt van deze situatie. Ik wil er dan ook graag voor zorgen dat de bezorger hierop aangesproken gaat worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- uw e-mailadres