Klacht POSTNL: We krijgen geen bericht als er een pakket klaar ligt op het postkantoor

beppie

Pakketten uit het buitenland met invoerrechten worden direct afgeleverd bij een postkantoor. Wij krijgen GEEN bericht en er staat ook NIKS in de app. Op goed geluk maar eens gaan vragen, stond het al klaar om terug gestuurd te worden. Al geklaagd bij Postnl, krijg alleen een staandaard email en verder wordt er niks gedaan. Dit gebeurt iedere keer!!!!! Wij hebben een bedrijf en doen veel zaken met USA. Dit moet echt verbeteren.

Dat we gewoon OP TIJD een bericht krijgen dat er wat ligt op het postkantoor.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u geen afhaalbericht heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Volgens mijn informatie is het pakket met code: 3SEPGE4319244 in de ochtend op 23 januari bezorgd bij de Plus en in de avond door u opgehaald. Zie: https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx#/track/3SEPGE4319244/NL/3286BB Ik kan me dan ook niet voorstellen dat dit pakket al klaar stond voor retour, aangezien pakketten een week bewaard worden.

Het afhaalbericht hoort u een dag nadat het pakket is afgeleverd te ontvangen. Dit doen wij zodat de klant niet te vroeg naar het PostNL-punt gaat. Omdat u het pakket al had afgehaald dezelfde dag, heeft u geen afhaalbericht meer ontvangen.

beppie
Zij beweren heel wat anders dan is gebeurd. Het pakket stond echt al klaar om terug gestuurd te worden en we krijgen echt geen bericht als er een pakket klaar ligt.