Klacht POSTNL: We zijn toch niet gek geworden?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 370099
Gebruiker
Paul Boogaards
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Krijg al enkele dagen de melding bezorging morgen tussen XX:XX en XX:XX
Die dag dan ook de melding met vandaag tussen XX:XX en XX:XX

Dit gaat dus al enkele dagen zo maar er wordt niets bezorgd.
Vandaag telefonisch contact opgenomen met post.nl na eerst een wirwar van vragen te hebben beantwoord op hun site om aan het telefoonnummer te kunnen komen.

Het betreft een pakje uit China maar het vreemde is dat in de app staat Afzender Postbus 7096 3109 AA Schiedam.

De slecht verstaanbare dame wist mij te vertellen dat het inderdaad al drie dagen onderweg was en dat het momenteel in Amsterdam was.
Dat het eigenlijk binnen (2x 24 uur) 48 uur bezorgd had moeten worden maar omdat het nu al 24 uur langer duurde dat ik maar contact op moet nemen met de verzender!

Waarom moet ik contact opnemen met China als de dame weet dat het in Amsterdam is?
Hoe krijgt China vanuit China dan dat pakketje dan vanuit Amsterdam in mijn brievenbus?

We zijn toch niet gek geworden?

De oplossing

Dat het pakket nu eens van Amsterdam naar Spijkenisse komt zonder dat ik naar China hoef te vliegen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een u een pakket uit het Buitenland verwacht, maar dat deze nog steeds niet is bezorgd. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik adviseer u om dit te melden bij de afzender. Deze kan u een eventueel alvast een nieuwe zending toesturen (vooral bij zakelijke afzenders) en, volgens voorwaarden, een onderzoek laten instellen via zijn eigen postorganisatie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paul Boogaards
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tja, wat moet ik hier nu mee? Helemaal maar dan ook helemaal niets. En dan te weten dat ik alleen bij bedrijven bestel die via post.nl leveren. Ik weet nu pas hoe blij ik moet zijn dat het eigenlijk altijd goed gaat. De klantenservice een ....schop geven en de bezorger per bezorging een paar eurocent erbij. Ik zal dan ook maar nooit meer contact opnemen met de "klantenservice"
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen