Klacht POSTNL: Wederom geen pakket bezorgt na een dag verlaat nu wederom na de aangekondigde bezorgtijd een andere!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 596009
Gebruiker
Pieter10
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket bezorger, wijzig het tijdstip na het verstrijken van de bezorgtijd!!!!!!!

Gewenste oplossing

Afspraken nakomen!!!!
Geboden oplossing
Er is geen oplossing het interesseert post nl niet of je nu speciaal vrij neemt omdat het pakket bezorgt zou worden volgens de door Post nl toegedeeld tijdstip, mogen het tijdstip van bezorging ten alle tijden verplaatsen als het hen uitkomt!!!! Vandaag weer het zelfde wachtend op een pakket en na het verstrijken van de bezorgtijd , een email krijgen pakket word morgen bezorgd !!!!! Waardeloos Post nl, gelukkig zijn er wel bezorgdiensten die afspraken wel na komen en doen wat zij zeggen!!! Zojuist weer na bijna het verstrijken van de bezorgtijd een nieuw bezorg tijd gekregen, nu weer dinsdag a.s., verwacht op dinsdag een valse we hebben u gemist en dan kan ik gelukkig als het mee zit mijn pakket om woensdag ophalen bij een post nl punt, is het maar 7 dagen onderweg geweest om het te pakken te krijgen en dat hier 80km hier vandaan super gedaan post nl
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat onze pakketbezorger uw zending niet niet heeft aangeboden op het aangegeven bezorgmoment.

    Namens PostNL excuses, natuurlijk kan ik mij indenken dat u hierover teleurgesteld bent en graag geef ik uitleg.

    Naar aanleiding van uw melding heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt.

    Via onze website en app geeft PostNL een tijdsindicatie die gebaseerd is op resultaten van de laatste zes weken. Wij vergelijken daarbij de gemiddelden van de overkomsttermijn en aflevertijden. PostNL probeert een zo klein mogelijk tijdsvenster te tonen. Wij doen ons best hierbinnen af te leveren, maar kunnen dit niet garanderen. Bezorgers zijn afhankelijk van de planning en bijzonderheden in de route. Er kan hierop geen invloed uitgeoefend worden, maar wij controleren alle daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar nodig.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen