Klacht POSTNL: Wederom geen pakket in 3 dagen tijd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 190093
Gebruiker
Dirk
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Via track and trace is nu al te zien dat het betreffende, andere, pakket wederom niet vandaag thuis word afgeleverd maar op een Postnl afhaalpunt. Dit betekend dus dat Postnl eigenhandig mijn adres veranderd in die van het afhaalpunt. Het lijkt wel of mijn adres is gemerkt om standaard NIET te leveren en meteen de pakketten door te sturen naar het afhaalpunt ??

Dit moet absoluut stoppen en lijkt helemaal nergens op !

De oplossing

Dat die, excuses voor mijn boze uitdrukking, verrekte bezorgers hun werk gewoon goed doen en het pakket HIER afleveren zoals ook met het management team is afgesproken op het pakket sorteercentrum in Elst !

Of dat er voor deze wijk een andere bezorger word aangesteld want dit gezeik loopt nu al vanaf april / mei ?? Ondanks de gemaakt afspraken doet deze bezorger en het pakket sorteercentrum maar wat aan.

4 reacties

  1. Auteur
    Dirk
    Datum
    Waarschijnlijk is het opgelost, maar wil nog even een slag om de arm houden. Wederom zijn er opnieuw afspraken gemaakt met leidinggevenden van het sorteercentrum te Elst. Deze mensen waren ook niet blij met hun bezorger, die zich inderdaad niet conformeerde aan de reeds eerder gemaakt afspraken ! Oftewel deze bezorger deed maar wat heen en vulde zelf codes in op de pakketten die dan zichtbaar waren via de track and trace. Hier klopte dus geen hout van !! Andere bezorger aangesteld nu !
  2. Auteur
    Dirk
    Datum
    Het ziet er naar uit dat het is opgelost met een andere bezorger ! Pakketten komen nu wel gewoon aan en ook binnen de gestelde tijd. Afgelopen week is het al 4x goed gegaan maar dit is niet te danken aan de echt waardeloze klantenservice van Postnl die je gewoon niet serieus nemen, maar door zelf (als klant zijnde) duidelijke afspraken te maken met het pakketsorteercentrum !!

    Klantenservice is dus ronduit waardeloos van Postnl !
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Derks,

    Ik zie dat uw klacht inmiddels is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Bertrand
    Klantenservice PostNL
  4. Auteur
    Dirk
    Datum
    De klachtenafhandeling kwam absoluut niet tot stand dankzij de 'klantenservice' van Postnl, maar door zelf adequaat handelen en zoeken naar de juiste mensen door mij !! De zogenaamde klantenservice heeft hier geen enkele bemiddeling in gehad, wel de zeer aardige en behulpzame mensen van het sorteercentrum in Elst !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dirk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen