Klacht POSTNL: wederom geen post

bennink

wederom weer geen levering van post dit is nu al de derde keer heb het nu ook al 2 keer meegemaakt dat de post op zondag word bezorgt omdat mijn luie postbode geen zin heeft om met mooi weer te werken ik word hier nu honds beroerd van ik ben nu echt helemaal klaar met die k...... instelling van postnl geld is het enige waar het bij jullie om draait en de klant dan grofgezegt de tering krijgen

laat ze eens beginnen met fatsoenlijk de mensen (klanten) te behandelen ipv alleen maar naar geld te kijken

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u post niet heeft ontvangen en dat er post op zondag is aangekomen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Voor wat betreft de bezorging op zondag. Op welke datum is dit voor het laatst voorgevallen? Staat er PostNL port betaald op de envelop en wie is de afzender?

- Welke post mist u precies en op welke datum is deze post verzonden? Wie zijn de afzenders en hebben ze aangegeven dat deze post via ons is verzonden?

- Wat is uw e-mail adres?

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.