Klacht POSTNL: wederom geen post

Klachtnummer
# 365362
Gebruiker
bennink
Datum
1 reactie

Details

Klacht

wederom weer geen levering van post dit is nu al de derde keer heb het nu ook al 2 keer meegemaakt dat de post op zondag word bezorgt omdat mijn luie postbode geen zin heeft om met mooi weer te werken ik word hier nu honds beroerd van ik ben nu echt helemaal klaar met die k...... instelling van postnl geld is het enige waar het bij jullie om draait en de klant dan grofgezegt de tering krijgen

Gewenste oplossing

laat ze eens beginnen met fatsoenlijk de mensen (klanten) te behandelen ipv alleen maar naar geld te kijken

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van briefpost. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat u post niet heeft ontvangen en dat er post op zondag is aangekomen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Voor wat betreft de bezorging op zondag. Op welke datum is dit voor het laatst voorgevallen? Staat er PostNL port betaald op de envelop en wie is de afzender?

    - Welke post mist u precies en op welke datum is deze post verzonden? Wie zijn de afzenders en hebben ze aangegeven dat deze post via ons is verzonden?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen