Opgelost door POSTNL: Wederom klacht bezorging Postnl

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 33312
Gebruiker
xxxMaverick
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Wederom heb ik een klacht over de bezorging. Toen ik thuiskwam was de bezorger de pakketen met wijn aan het uitladen en gaf deze aan. Met de opmerking 'ik ga meteen door want ik ben al laat' en "Het andere pakket is al bij de buren" vertrok de bezorger snel. Bij binnenkomst bleek er een briefje te liggen met wederom de tekst 'pakket ligt onder tuintafel' .
Wederom (inmiddels klacht 30??) blijkt de bezorger de pakketten dus gewoon onder de tuintafel te leggen. Als ik niet op dat moment was thuisgekomen waren dus bestellingen met in totaal 300 euro aan waarde gewoon in de afgesloten! tuin gedumpt. Onacceptabel en in stijf met eigen regels. Als jullie in de klachten historie kijken zien jullie dat dit consequent beleid is van deze onder aannemer. Graag wil ik een medewerker van het bedrijf hierover spreken. Inmiddels is de pakketbezorging van postnl hier het lacheterje van de buurt.
De klachten verzamel ik uiteraard en ik ben voornemens een brief tnv de raad van bestuur te sturen. Ui

Gewenste oplossing

Compensatie voor alle tijd die ik in deze klachten moet steken en eindelijk serieuze actie tegen bezorger
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte xxxMaverick,Hartelijk dank voor uw melding, excuses dat u deze heeft moeten maken.Kijk ik in onze eigen systemen dan zie ik dat de behandelaar van deze recente melding nog druk bezig is om de melding goed afgehandeld te krijgen, zodat herhaling in de toekomst wordt voorkomen.Het is inderdaad zo dat een zending altijd uitgereikt dient te worden en nimmer zomaar achtergelaten.Ik heb de informatie van deze site aan de behandelaar door gezet en deze zal de uiteindelijke terugkoppeling op uw melding via onze eigen kanalen geven.Wanneer u dit nog niet gedaan heeft zou ik u willen adviseren om dit voorval ook bij de afzender van deze zending aan te kaarten. Dit zodat zij dit ook via hun eigen zakelijke serviceteam binnen PostNL aan kunnen kaarten.In de veronderstelling u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Frouktje
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    xxxMaverick
    Datum
    Op zich de reactie goed. Nu weer gaan bekijken wat er echt anders gaat worden in de bezorging

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen