Opgelost door POSTNL: Wederom klacht bezorging Postnl
Details
Klacht
Wederom heb ik een klacht over de bezorging. Toen ik thuiskwam was de bezorger de pakketen met wijn aan het uitladen en gaf deze aan. Met de opmerking 'ik ga meteen door want ik ben al laat' en "Het andere pakket is al bij de buren" vertrok de bezorger snel. Bij binnenkomst bleek er een briefje te liggen met wederom de tekst 'pakket ligt onder tuintafel' .Wederom (inmiddels klacht 30??) blijkt de bezorger de pakketten dus gewoon onder de tuintafel te leggen. Als ik niet op dat moment was thuisgekomen waren dus bestellingen met in totaal 300 euro aan waarde gewoon in de afgesloten! tuin gedumpt. Onacceptabel en in stijf met eigen regels. Als jullie in de klachten historie kijken zien jullie dat dit consequent beleid is van deze onder aannemer. Graag wil ik een medewerker van het bedrijf hierover spreken. Inmiddels is de pakketbezorging van postnl hier het lacheterje van de buurt.
De klachten verzamel ik uiteraard en ik ben voornemens een brief tnv de raad van bestuur te sturen. Ui
Gewenste oplossing
Compensatie voor alle tijd die ik in deze klachten moet steken en eindelijk serieuze actie tegen bezorger- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.