Klacht POSTNL: Wederom niet bezorgd

Tonnie

Wij verkopen producten en versturen deze met briefpost van postnl. Het komt zo vaak voor dat er niet of veel te laat bezorgt wordt, dat we alleen maar negatieve recenties krijgen hierdoor. Klacht indienen helpt ook totaal niet. Kan hier wat aangedaan worden ?

Zorgen dat er op tijd bezorgd wordt. Waarom is er na een feestdag zo’n puinhoop de volgende dag ?

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u regelmatig post verstuurd, maar dat deze niet, of veel te laat bezorgd wordt bij de geadresseerde. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het zure is dat wij van reguliere post niet kunnen nakijken waarom de post niet, of te laat bezorgd is. Reguliere post is namelijk niet te volgen in ons verwerkingsproces. Hierdoor is het ook erg lastig om hiervan de reden te achterhalen.

Indien u een zakelijke klant bent van PostNL, dan raad ik u aan om hierover contact op te nemen met onze zakelijke klantenservice. Dit kan via: https://www.postnl.nl/klantenservice/zakelijk/

Mocht u de post gewoon particulier versturen, dan ontvang ik graag de volgende informatie van u:

- Op welke datum heeft u de post verstuurd?
    - Naar welk adres heeft u de post verstuurd, en bij welke adressen in de post niet bezorgd?
    - Op welke datum is de post te laat bezorgd?

Tonnie
    L.s,

Bedankt voor uw antwoord. Ik ga er niet meer verder op in, want we hebben nog steeds dagelijks met deze ellende te maken. Sommige
    mensen sturen we een nieuw produkt omdat het gewoon niet aangekomen is. Een klant heeft zelfs gemeld dat pas na 3 maanden het originele pakketje ontvangen heeft. Jullie management heeft in januari op tv beloofd dat het beter zou worden, maar helaas er is niets veranderd.

Bedankt voor uw reactie. Uit uw bericht begrijp ik dat u bij deze de klacht wil sluiten. Ik zal dit dan ook doen.