Klacht POSTNL: Wederom pakket niet bezorgd , geen briefje in de brievenbus , geen e-mail of App niks helemaal niks

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 403461
Gebruiker
Bezorgkater#59
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Pakket weer niet bezorgd

De oplossing

Het is hier in Dordrecht rond postcode 3328 gewoon niet normaal
Pakketten worden niet bezorgd , geen briefjes en nu ook nog pakket terug gestuurd naar land van herkomst
Rond uit schandalig !!!!!!!!!!

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Was u op 4 november om 14:56 uur thuis?
    - Heeft u een kennsigeving ontvangen?
    - Werkt uw deurbel naar behoren?
    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Bezorgkater#59
    Datum
    Ik heb geen bericht via mail of app gehad van bezorging.
    Bel functioneert!!
    Er hangt een brief voor de raam voor bezorgen op nr 18 of 30.
    Ik heb WEER !!! Geen briefje in de bus gehad dat pakket op afhaal punt was .
    Bezorging rond postcode 3328 is helemaal niks .
    Vraag maar na bij Bruna Sterrenburg hoeveel klachten dat binnen komen .
    Waarom betaal ik 7 euro verzendkosten als ik het zelf nog moet ophalen
    Post.nl u service rent achteruit
    Volgens verzender is pakket nu nog in Nederland
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Dank u wel voor uw reactie met de aanvullende informatie.

    Ik heb een klacht voor u ingediend dat u geen bericht heeft ontvangen dat de zending op het pakketpunt lag. Dit zal met de verantwoordelijke bezorger besproken worden door zijn teamleider. Dit zal intern plaats vinden en daarom zult u hier geen terugkoppeling over ontvangen.
    Deze zending is al naar het buitenland toegestuurd. Dit is niet tegen te houden dus de afzender zal het weer ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bezorgkater#59
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing omdat pakket terug is naar land van herkomst
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen