Klacht POSTNL: Wederom pakket niet bezorgd , geen briefje in de brievenbus , geen e-mail of App niks helemaal niks

Pakket weer niet bezorgd

Het is hier in Dordrecht rond postcode 3328 gewoon niet normaal
Pakketten worden niet bezorgd , geen briefjes en nu ook nog pakket terug gestuurd naar land van herkomst
Rond uit schandalig !!!!!!!!!!

- Was u op 4 november om 14:56 uur thuis?
    - Heeft u een kennsigeving ontvangen?
    - Werkt uw deurbel naar behoren?
    - Wat is uw e-mail adres?

Bezorgkater#59
    Ik heb geen bericht via mail of app gehad van bezorging.
    Bel functioneert!!
    Er hangt een brief voor de raam voor bezorgen op nr 18 of 30.
    Ik heb WEER !!! Geen briefje in de bus gehad dat pakket op afhaal punt was .
    Bezorging rond postcode 3328 is helemaal niks .
    Vraag maar na bij Bruna Sterrenburg hoeveel klachten dat binnen komen .
    Waarom betaal ik 7 euro verzendkosten als ik het zelf nog moet ophalen
    Post.nl u service rent achteruit
    Volgens verzender is pakket nu nog in Nederland
    Geachte heer, mevrouw,

Dank u wel voor uw reactie met de aanvullende informatie.

Ik heb een klacht voor u ingediend dat u geen bericht heeft ontvangen dat de zending op het pakketpunt lag. Dit zal met de verantwoordelijke bezorger besproken worden door zijn teamleider. Dit zal intern plaats vinden en daarom zult u hier geen terugkoppeling over ontvangen.
    Deze zending is al naar het buitenland toegestuurd. Dit is niet tegen te houden dus de afzender zal het weer ontvangen.

Bezorgkater#59
Er is geen oplossing omdat pakket terug is naar land van herkomst