Klacht POSTNL: Wederom post kwijt!!

Klachtnummer
# 300982
Gebruiker
KU
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Weer komt de post niet aan. Een poststuk uit Engeland inmiddels ruim 3 weken onderweg, dus de hoop is al opgegeven dat dit nog in de brievenbus valt. Het is toch echt om wanhopig van te worden.
Deze post is afkomstig van een bedrijf waar ik regelmatig bestel. Ik heb onlangs iets bij ze bestelt en met track & trace laten verzenden. Heel opmerkelijk komt dit wel aan, maar post zonder track & trace niet. De bedrijfsnaam staat op de envelop. Misschien iemand die denkt, he met de inhoud kan ik wel wat.
Ik mag zo niet denken, maar het is wel het eerste wat in mij opkomt.
Met het bedrijf ga ik naar andere mogelijkheden kijken om mijn post wel goed aan te laten komen. Zij zijn zeer behulpzaam, wat je van andere niet kunt zeggen.
Tot mijn verbazing werd er eergisteren door de postbode een envelop in de bus gedaan, VERSTUURD OP 9 MAART 2018 en BEZORGT OP 18 APRIL 2018!!!!!
Het poststuk is afgegeven 20 km vanaf mijn woonplaats. Wat gebeurt er in hemelsnaam met post dat dit zo lang moet duren. Gaat dit eerst een rondje om de wereld. Wat een slechte zaak.

Ik verwacht geen reactie van Postnl. want dit verandert niets aan de zaak en geeft eigenlijk alleen maar ergernis. Heeft vorige keren ook niets uitgehaald. Doe gewoon je werk goed. Moet ik ook.

De oplossing

Dat ook Postnl zijn werk naar behoren gaat doen, net als iedereen moet.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Uyttewaal,

    Bedankt voor het plaatsen van een bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw post zonder trackingcode (uit het buitenland) niet ontvangt. Daarnaast is onze dienstverlening niet gegaan zoals u van ons mag verwachten. Hierover het volgende.

    Mijn oprechte excuses voor al het ervaren ongemak. U geeft aan dat u geen inhoudelijke reactie wenst. Mocht u van mening veranderen in de toekomst, dan bent u uitgenodigd om een reactie hieronder te schrijven.

    In afwachting van uw reactie verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,
    Sandra
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen