Klacht POSTNL: Wederom twee pakketten kwijt geraakt door post.nl en dan ook nog eens een bar slechte klantenservice

STS Digital

post.nl waardeloze organisatie. Wij als bedrijf raken door post.nl zo vaak pakketten kwijt. Nu ook weer twee pakketten in Portugal, zijn ergens blijven hangen, niemand weet waar. Bel je de klantenservice krijg je een of andere sloom pratend figuur aan de telefoon die er totaal geen enkel idee van hebt hoe je een klant rustig moet krijgen en actie ondernemen. Zeer, zeer slecht en dan wil post.nl de klantenservice gaan verbeteren nou ik zou bij jullie klantenservice telefoonlijn maar eens gaan beginnen en een flinke training aan het personeel geven hoe ga ik met een boze klant om want daar had Raymond die ik net aan de lijn had totaal geen idee van en gooide de hoorn op de haak hoe slecht is dit. Schandalig gewoon.

De twee pakketten z.sm. retour sturen naar ons bedrijf.

Geachte heer/mevrouw de With,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over twee verzonden pakketten en onze telefonische klantenservice. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat u een zakelijke klant van PostNL bent, ik raad u dan ook aan om contact op te nemen met mijn collega's van PostNL Zakelijk. U kunt hen bereiken via: https://www.postnl.nl/klantenservice/zakelijk/.

STS Digital
Totaal geen oplossing, typisch standaard, brief typisch 0,0% klantvriendelijkheid, typisch post.n.l. Natuurlijk heb ik de zakelijk klantenservice benaderd daar werd de haak op de hoorn gegooid, zo klantvriendelijk zijn ze...…. maar niet heus.