Klacht POSTNL: Wederom twee pakketten kwijt geraakt door post.nl en dan ook nog eens een bar slechte klantenservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 344126
Gebruiker
STS Digital
Datum
1 reactie

Details

De klacht

post.nl waardeloze organisatie. Wij als bedrijf raken door post.nl zo vaak pakketten kwijt. Nu ook weer twee pakketten in Portugal, zijn ergens blijven hangen, niemand weet waar. Bel je de klantenservice krijg je een of andere sloom pratend figuur aan de telefoon die er totaal geen enkel idee van hebt hoe je een klant rustig moet krijgen en actie ondernemen. Zeer, zeer slecht en dan wil post.nl de klantenservice gaan verbeteren nou ik zou bij jullie klantenservice telefoonlijn maar eens gaan beginnen en een flinke training aan het personeel geven hoe ga ik met een boze klant om want daar had Raymond die ik net aan de lijn had totaal geen idee van en gooide de hoorn op de haak hoe slecht is dit. Schandalig gewoon.

De oplossing

De twee pakketten z.sm. retour sturen naar ons bedrijf.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw de With,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over twee verzonden pakketten en onze telefonische klantenservice. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie dat u een zakelijke klant van PostNL bent, ik raad u dan ook aan om contact op te nemen met mijn collega's van PostNL Zakelijk. U kunt hen bereiken via: https://www.postnl.nl/klantenservice/zakelijk/.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
STS Digital
Datum
Uiteindelijke oplossing
Totaal geen oplossing, typisch standaard, brief typisch 0,0% klantvriendelijkheid, typisch post.n.l. Natuurlijk heb ik de zakelijk klantenservice benaderd daar werd de haak op de hoorn gegooid, zo klantvriendelijk zijn ze...…. maar niet heus.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen