Klacht POSTNL: Week te land moeten wachten op mijn zending

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 335368
Gebruiker
Daphe Pandualst
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na een week geen pakket binnen gekregen waar we al week op wachten .. En waarschijnlijk nog tot maandag terweil het sinterklaas kadootjes voor 1 dec morgen zouden gaan doen. Hellaas moeten we hierdoor het sinterklaas feestje afblazen omdat een andere dag niet meer kan

De oplossing

Morgen mijn pakket als nog ontvangen (1 dec) alles is betaald en geen geld om nieuw te kopen dus zit morgen met geen kat is en andere datum om te vieren is er niet

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat uw pakket vertraagd is geraakt. Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om zo lang te moeten wachten en ik vind het heel zuur als u hierdoor het sinterklaas feest niet heeft kunnen vieren op 1 december. Mijn excuses hiervoor. Graag wil ik dit toelichten.

    Door de bestellingen van Black Friday en de aanloop naar sinterklaas zien we dat een bijzonder grote hoeveelheid zendingen bij ons is aangeboden. Helaas lukt het ons niet om alle pakketten te kunnen verwerken met de kwaliteit die u van ons gewend bent, er is hierdoor vertraging ontstaan. We proberen alle pakketten zo spoedig mogelijk te bezorgen.

    Mocht uw pakket deze week niet aankomen, dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. De afzender is onze opdrachtgever en heeft de mogelijkheid om een onderzoek via ons op te starten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Daphe Pandualst
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks gebeurt maar pakket veel en veelstelaat afgeleverd en veel geteleurgestelden kinderen die niet konden komen omdat het sinterklaas feest hierdoor niet door kon gaan. Wel bezorgt maar ik kon het terug zenden wand het feest kon niet doorgaan en een andere datum was er niet
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen