Opgelost door POSTNL: Weer afspraak die zo verzet word zonder daar een melding van door te geven

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 594168
Gebruiker
Vader
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na zo veel jaaren elke keer als je klacht post...
Gaan ze tegen werken laat ze je de hele dag wachten ze zouden vandaag 13.45 tot 17.20
Weer verzet zonder melding laat ze mij maar eens betalen dit is niet de eerste keer de zit iemand van de planning te zieken

Gewenste oplossing

Dat u maar eens u verantwoordelijkheid neemt...u bevuild u eigen nest u neemt totaal geen verantwoordelijkheid ik kan u verzekeren
Dat ik daar op politiek niveau mee bezig ben verantwoordelijkheid bij post.nl te verhalen
U komt er al jaaren mee weg dat moet maar eens afgelopen zijn
Geboden oplossing
Track tracé werk voor geen meter de tijden ...veranderen costand of ze komen niet opdagen...optie toevoegen aan track tracé dat je zelf pakketje kan ophalen bij service ...piont en niet gooien met pakketen dat heeft al veel schade opgeleverd
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Hartelijk dank voor uw bericht op Klachtenkompas. Uit uw melding maak ik op dat onze pakketbezorger uw zending niet heeft aangeboden op het aangegeven bezorgmoment. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Zoals telefonisch besproken stuur ik u dit bericht.

    Naar aanleiding van uw melding heb ik onze systemen geraadpleegd. Hierdoor ben ik tot de conclusie gekomen dat de afzender uw pakket op 29 april 2022 om 20:03 uur heeft afgegeven op het PostNL-punt, dit is na de lichting. Hierdoor is het pakket een dag blijven liggen op het PostNL-punt en was het voor ons niet mogelijk om uw zending al op 30 april 2022 te bezorgen. Mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen