Opgelost door POSTNL: Weer afspraak die zo verzet word zonder daar een melding van door te geven

sad Opgelost
Vader

Na zo veel jaaren elke keer als je klacht post...
Gaan ze tegen werken laat ze je de hele dag wachten ze zouden vandaag 13.45 tot 17.20
Weer verzet zonder melding laat ze mij maar eens betalen dit is niet de eerste keer de zit iemand van de planning te zieken

Dat u maar eens u verantwoordelijkheid neemt...u bevuild u eigen nest u neemt totaal geen verantwoordelijkheid ik kan u verzekeren
Dat ik daar op politiek niveau mee bezig ben verantwoordelijkheid bij post.nl te verhalen
U komt er al jaaren mee weg dat moet maar eens afgelopen zijn
Track tracé werk voor geen meter de tijden ...veranderen costand of ze komen niet opdagen...optie toevoegen aan track tracé dat je zelf pakketje kan ophalen bij service ...piont en niet gooien met pakketen dat heeft al veel schade opgeleverd

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht op Klachtenkompas. Uit uw melding maak ik op dat onze pakketbezorger uw zending niet heeft aangeboden op het aangegeven bezorgmoment. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Zoals telefonisch besproken stuur ik u dit bericht.

Naar aanleiding van uw melding heb ik onze systemen geraadpleegd. Hierdoor ben ik tot de conclusie gekomen dat de afzender uw pakket op 29 april 2022 om 20:03 uur heeft afgegeven op het PostNL-punt, dit is na de lichting. Hierdoor is het pakket een dag blijven liggen op het PostNL-punt en was het voor ons niet mogelijk om uw zending al op 30 april 2022 te bezorgen. Mijn welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.