Klacht POSTNL: WEER een brievenbuspakje kwijt!

uboers

Voor de 4e keer in aantal maanden is een brievenbuspakje niet aangekomen. Het maakt niet uit of je het als brief hebt laten frankeren of met Track and Trace want een vergoeding krijg je toch niet…."Tja, dan moet u het maar verzekerd versturen". Nee, dat is achteruit redeneren. Jullie moeten je werk namelijk beter doen!

Dit is voor mij als kleine ondernemer echt een grote kostenpost (en slechte reclame) én bij elke zending vraag ik me nu steeds af of het pakje nu wel goed aan zal komen of niet. Mijn vertrouwen in PostNL is helaas helemaal weg. Heb er pijn van in mijn buik.

Verder: Hoe kan dit zo vaak voorkomen?
En belangrijker: Hoe kan dit in de toekomst voorkomen worden?

Ik zou nu graag wél eens gecompenseerd willen worden.
Dit wordt me namelijk echt te gortig.

Geachte mevrouw Boers,

Allereerst begrijp ik uw frustratie zeer goed, wanneer dit al 4 keer voorgevallen is. Ook begrijp ik dat het hier gaat om brievenbuspakjes, die onverzekerd verstuurd zijn. Zoals u zelf aangeeft, kunnen wij helaas niet overgaan tot compensatie. Dit omdat het inderdaad gaat om onverzekerde zendingen. Track&Trace is simpelweg bedoeld om uw bezorging te kunnen volgen online, echter houdt dit niet in dat er automatisch onderzoek mogelijk is.

Ik zou hier heel graag een andere oplossing voor geven, echter kan en mag dit niet conform de verzendvoorwaarden. Wel kan ik hier een klacht doorgeven zodat wij onze interne processen kunnen verbeteren. Indien u een klacht wilt doorgeven, graag uw 3S code en nog een telefoonnummer sturen, dan ga ik dit doorgeven voor u. Het spijt me oprecht dat we hier geen andere oplossing kunnen voorzien.

In afwachting van uw antwoord.

Maarten
    Klantenservice PostNL