Opgelost door POSTNL: Weer gaat het mis

content Opgelost
NSR

Wederom een pakket laten leveren door PostNL, en weer gaat het mis. Bij het ophalen vh pakket geeft het afhaalpunt aan: niks te hebben ontvangen. Keurig mijn afhaal bericht getoond, maar Nee. Niks ontvangen.

Gebeld met PostNL, men start een zogeheten onderzoek. Wordt binnen 5 dagen gebeld.

Ofwel, ik betaal kosten aan PostNL maar geen pakket. Ik heb 0 aan deze dienstverlener. En zo gaat het iedere keer.

1: Compensatie voor de gemaakte kosten aangezien ik voor een dienst betaal die niet wordt geleverd ( alweer )

2: Excuses voor het ongemak

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht

Ik begrijp dat u de situatie spijtig heeft gevonden en dat u dit in de toekomst liever anders ziet. Uit mijn systemen begrijp ik dat er uit onderzoek is gebleken dat het pakket toch op de afhaallocatie aanwezig is en u deze inmiddels heeft afgehaald. Excuus dat het zoveel voeten in de aarde heeft gehad, ik ben blij dat het pakket terecht is!

NSR

Ook een klacht indienen over ?