Opgelost door POSTNL: Weer gaat het mis

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 400651
Gebruiker
NSR
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wederom een pakket laten leveren door PostNL, en weer gaat het mis. Bij het ophalen vh pakket geeft het afhaalpunt aan: niks te hebben ontvangen. Keurig mijn afhaal bericht getoond, maar Nee. Niks ontvangen.


Gebeld met PostNL, men start een zogeheten onderzoek. Wordt binnen 5 dagen gebeld.

Ofwel, ik betaal kosten aan PostNL maar geen pakket. Ik heb 0 aan deze dienstverlener. En zo gaat het iedere keer.

De oplossing

1: Compensatie voor de gemaakte kosten aangezien ik voor een dienst betaal die niet wordt geleverd ( alweer )

2: Excuses voor het ongemak



1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht

    Ik begrijp dat u de situatie spijtig heeft gevonden en dat u dit in de toekomst liever anders ziet. Uit mijn systemen begrijp ik dat er uit onderzoek is gebleken dat het pakket toch op de afhaallocatie aanwezig is en u deze inmiddels heeft afgehaald. Excuus dat het zoveel voeten in de aarde heeft gehad, ik ben blij dat het pakket terecht is!

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NSR
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ?