Klacht POSTNL: Weer geen postzegelcode gekregen

wezzel

Zojuist heb ik een postzegelcode van € 0,73 besteld en betaald. Helaas heb ik toen geen postzegelcode geleverd gekregen. Vervolgens heb ik nogmaals besteld en betaald, toen heb ik wel een code gekregen. Dit is al de tweede keer op rij dat de eerste transactie geen code heeft opgeleverd.

Graag ontvang ik € 0,73 terug op mijn rekening.

Geachte heer Gunnewegh,

Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat u deze klacht al eerder bij ons heeft gemeld. Mijn collega heeft al een verzoek ingediend om de €0,73 terug op uw rekening te storten. Dit verzoek is echter nog niet behandeld. Ik wil u vragen deze week nog even af te wachten.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Yfke
    Klantenservice PostNL
    wezzel
    Dank voor uw reactie. Dit is echter een nieuwe klacht. Het is namelijk nog een keer gebeurd dat ik geen postzegelcode heb gekregen. Ik verzoek dus 2x om teruggave van € 0,73.
    Geachte heer Gunnewegh,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw melding doorgezet naar de betreffende afdeling. Zij zullen uw restitutieverzoek, onder nummer 01188550, in behandeling nemen.

Nogmaals excuses voor het ongemak en het niet ontvangen van deze frankeercode.

Sven
    PostNL
    wezzel
    Tot op heden, 23 dagen na klacht, nog niets ontvangen.