Klacht POSTNL: Weer geen postzegelcode gekregen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 172336
Gebruiker
wezzel
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Zojuist heb ik een postzegelcode van € 0,73 besteld en betaald. Helaas heb ik toen geen postzegelcode geleverd gekregen. Vervolgens heb ik nogmaals besteld en betaald, toen heb ik wel een code gekregen. Dit is al de tweede keer op rij dat de eerste transactie geen code heeft opgeleverd.

Gewenste oplossing

Graag ontvang ik € 0,73 terug op mijn rekening.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Gunnewegh,

    Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat u deze klacht al eerder bij ons heeft gemeld. Mijn collega heeft al een verzoek ingediend om de €0,73 terug op uw rekening te storten. Dit verzoek is echter nog niet behandeld. Ik wil u vragen deze week nog even af te wachten.

    Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Yfke
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    wezzel
    Datum
    Dank voor uw reactie. Dit is echter een nieuwe klacht. Het is namelijk nog een keer gebeurd dat ik geen postzegelcode heb gekregen. Ik verzoek dus 2x om teruggave van € 0,73.
  3. Auteur
    wezzel
    Datum
    Dank voor uw reactie. Dit is echter een nieuwe klacht. Het is namelijk nog een keer gebeurd dat ik geen postzegelcode heb gekregen. Ik verzoek dus 2x om teruggave van € 0,73.
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Gunnewegh,

    Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw melding doorgezet naar de betreffende afdeling. Zij zullen uw restitutieverzoek, onder nummer 01188550, in behandeling nemen.

    Nogmaals excuses voor het ongemak en het niet ontvangen van deze frankeercode.

    Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Sven
    PostNL
  5. Auteur
    wezzel
    Datum
    Tot op heden, 23 dagen na klacht, nog niets ontvangen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen