weer geen veronica-gids ontvangen, post bezorgen blijft een terugkerend probleem bij postnl
De oplossing
gewoon post bezorgen
1 reactie
Auteur
POSTNL
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Uiteraard niet fijn als dit vaker mis gaat. Ik zie dat u op 6 mei via een ander medium ook al een klacht bij ons in heeft gediend hierover. Ze gaan bij uw postgebied in week 20 (deze week) een postcontrole houden. Na deze week zullen zij contact met u opnemen om de bevindingen te bespreken. Hopelijk kunnen ze dus snel de problemen oplossen.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Uiteindelijke oplossing
Auteur
HS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik dien alleen nog klachten in via klachtenkompas dus knap dat ze het op een ander medium hebben gevonden. We wachten wel weer af, vorig jaar werd na twee en een halve maand de postbezorger vervangen.
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.