Opgelost door POSTNL: weer geen veronica-gids ontvangen

sad Opgelost
HS

weer geen veronica-gids ontvangen, post bezorgen blijft een terugkerend probleem bij postnl

gewoon post bezorgen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uiteraard niet fijn als dit vaker mis gaat. Ik zie dat u op 6 mei via een ander medium ook al een klacht bij ons in heeft gediend hierover. Ze gaan bij uw postgebied in week 20 (deze week) een postcontrole houden. Na deze week zullen zij contact met u opnemen om de bevindingen te bespreken. Hopelijk kunnen ze dus snel de problemen oplossen.

HS
Ik dien alleen nog klachten in via klachtenkompas dus knap dat ze het op een ander medium hebben gevonden. We wachten wel weer af, vorig jaar werd na twee en een halve maand de postbezorger vervangen.