Klacht POSTNL: WEER NIET op tijd bezorgd.

Klachtnummer
# 402254
Gebruiker
Een niet erg tevreden postnl klant
Datum
2 reacties

Details

De klacht

WEER NIET op tijd bezorgd.
Kies ik voor afleveren bij afhaal punt.
Krijg ik een bericht de chauffeur is onderweg na 15:00 af te halen.
NIET DUS!
Elke keer wat.

De oplossing

Zorg eens voor een goede service.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De track & trace code van het betreffende pakket.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Een niet erg tevreden postnl klant
    Datum
    Goedemiddag en dank u voor uw reactie.

    Ik ga mijn pakket nummer niet geven.
    Het verandert niets aan deze zaak.

    Verder is best vervelend dat er geen betere service geleverd kan worden. Ondertussen zou zou het toch wel duidelijk moeten zijn wat vervelend is en wat prettig.

    Met vriendelijke groet,
    S de Jong

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen