Klacht POSTNL: WEER NIET op tijd bezorgd.

Een niet erg tevreden postnl klant

WEER NIET op tijd bezorgd.
Kies ik voor afleveren bij afhaal punt.
Krijg ik een bericht de chauffeur is onderweg na 15:00 af te halen.
NIET DUS!
Elke keer wat.

Zorg eens voor een goede service.

- De track & trace code van het betreffende pakket.

Een niet erg tevreden postnl klant
    Goedemiddag en dank u voor uw reactie.

Ik ga mijn pakket nummer niet geven.
    Het verandert niets aan deze zaak.

Verder is best vervelend dat er geen betere service geleverd kan worden. Ondertussen zou zou het toch wel duidelijk moeten zijn wat vervelend is en wat prettig.

S de Jong